.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعالیت 54 اقامتگاه بوم گردی برای نوروز 96 در مازندران
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از فعالیت 54اقامتگاه بوم گردی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، مهران حسنی خاطرنشان کرد: بوم گردی یکی از مهم ترین ظرفیت های استان مازندران در حوزه گردشگری است.

وی افزود: در سال گذشته به دلیل استقبال گسترده از این اماکن برآن شدیم تا نوروز 96را با هدف توسعه بوم گردی در سطح استان مازندران آغاز کنیم.
معاون گردشگری استان مازندران گفت: در این راستا یک اقامتگاه بوم گردی مطابق با اهداف اقامتگاه های بوم گردی در تنکابن افتتاح شد.
وی یادآور شد: اطلاع رسانی در ورودی شهرها و در نظر گرفتن پکیج های نوروزی برای اقامتگاه های بوم گردی در مازندران از جمله اقداماتی است که برای تبلیغ و توسعه بوم گردی در استان در سال جدید انجام شده است.
حسنی با اشاره به اینکه تا به امروز 54اقامتگاه بوم گردی برای اسکان مسافران مجوز گرفته اند، گفت: این 54 اقامتگاه دارای 270واحد هستند و گستردگی آنها از بهشهر تا رامسر است.
معاون گردشگری استان در پاسخ به این سوال که چرا بابل با همه ظرفیت های خود در حوزه بوم گردی فاقد حتی یک اقامتگاه است خاطرنشان کرد: بابل از جمله شهرهای معبری مسافران است که برای تبدیل شدن به مقصد چاره ای جز ورود به حوزه گردشگری و بخصوص بوم گردی ندارد.
وی گفت: بوم گردی نقطه عطف بابل برای ورود به حوزه گردشگری است.
حسنی تصریح کرد: بندپی بابل ظرفیت بالایی برای ایجاد اقامتگاه های بوم گردی دارد ولی ابتدا باید نگاه جوامع محلی را نسبت به طرح بوم گردی تغییر داد.
وی افزود: از طریق آموزش و توجیه جوامع محلی بواسطه شورا و دهیاری ها می توان با حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مناطق روستایی بابل این مهم را اجرایی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.